Hamownia Podwoziowa Zapraszamy na naszą hamownię podwoziową, na której można zmierzyć moc oraz moment obrotowy silnika dowolnego samochodu. Właściciel badanego pojazdu otrzymuje wykresy mocy i mom. obr. w całym przebiegu obrotów silnika oraz szczegółową specyfikację w postaci tabeli: obroty silnika - moment obr. - moc. Pomiar, wraz z wydrukowaniem interesujących klienta danych, trwa kilkanaście minut. Hamownia podwoziowa to także nieodzowny element tuningu elektronicznego. Pozwala ona na idealną kalibrację wprowadzanych przez nas zmian. Podstawowe dane
techniczne naszej hamowni podwoziowej: Hamownia inercyjno-obciążeniowa, głównym czujnikiem pomiaru jest dynamometr umieszczony
pomiędzy rolkami napędzanymi przez badany pojazd, a dużej średnicy kołem
zamachowym, o wadze prawie 1 tony. Czujniki dodatkowe to ciśnienie
atmosferyczne, temperatura otoczenia, temperatura silnika, temperatura
zasysanego powietrza do silnika, czujnik AFR (Air Fuel Ratio), czujnik
ciśnienia doładowania (dotyczy samochodów turbo). Maksymalny moment
obrotowy mierzalny na kołach to 1000Nm (ok. 1200-1300Nm silnika), błąd
pomiaru +/- 1%, powtarzalność pomiarów +/- 0.5%.
Równocześnie przypominamy, że zawsze służymy poradą i naszą wiedzą pod naszym adresem zastec@vp.pl |
Strona główna | Układy wydechowe | Świece i przewody | Filtry powietrza | Stylizacja wnętrza | Hamownia Podwoziowa | Elementy zawieszenia | Magnetyzery MGI | Tuning elektroniczny | Nasze auta | Ciekawe linki | O nas | Kontakt | Mapa serwisu |