Toyota Celica T23 ...nasza "igiełka"... 1.8 vvt-i 16V 143KM (seryjnie deklarowane), 6 biegów +
wsteczny. To nie jest co prawda "nasz" egz., ale tak właśnie wyglądała (z wyjątkiem koloru), kiedy na przełomie roku 2001/2002
trafiła
w nasze ręce...
[Słowo od moderatora strony - powyższe zmiany mogą
wydawać się śmieszne, ale 8 lat temu stanowiły naprawdę wysoki standard
w tuningu - nie mówiąc o ponad 300KM mocy 4 lata temu...]
O komfort podróżowania w środku dbają sportowe fotele, obszyte dwukolorową skórą, zmienione podświetlenie deski rozdzielczej na czerwono-niebieskie (seryjnie zielone) oraz sportowe, białe zegary, wykonane specjalnie, wg. naszego własnego wzoru.
A co z mocą? Z mom. obrotowym? Tuning elektroniczny? Obecnie pracujemy nad bezkompromisowym rozwiązaniem do tego rasowego, sportowego samochodu. Po dokonaniu podstawowych zmian tuningowych, takich jak ukł. wydechowy, zawieszenie, etc. czas na Turbo. Już niedługo zaprezentujemy nowe wcielenie naszej Celicy, wraz z wykresami z hamowni oraz danymi jezdnymi. Możemy na razie uchylić rąbka tajemnicy, że zamontowany zestaw Turbo zasili stajnie pod maską ponad 200KM. Turbo już drzemie pod maską naszej Celi... To, co udało nam się osiągnąć, przeszło nawet nasze oczekiwania... |
|
Strona główna | Układy wydechowe | Świece i przewody | Filtry powietrza | Stylizacja wnętrza | Hamownia Podwoziowa | Elementy zawieszenia | Blank | Tuning elektroniczny | Nasze auta | Ciekawe linki | O nas | Kontakt | Mapa serwisu |