Rover 114 GTi TURBO ZT-R ..."małe" zamieszanie na 1/4 mili w klasie... MINI PLUS !!
SEZON 2007 ... 11.99sek. na 1/4 mili !!!!!
Dane techniczne. Najlepszy zmierzony czas ET: 11.99sek. (stan sierpień 07). 1) pojemność zwiększona z 1.4 na 1548ccm 2) kute tłoki (JE) i korbowody (PAUTER), wzmocniony blok i wał silnika
3) głowica od Lotusa Elise, maksymalnie powiększone kanały dolotowe i wylotowe, wzmocnione zawory, twarde sprężyny zaworowe, usunięta hydraulika, zmienne fazy rozrządu zastąpione wałkami Pipercams 280 stopni, regulowane koła rozrządu, śruby ARP. 4) zmodyfikowany kolektor ssący + większa przepustnica 5) wtryski 650 cc 6) układ zapłonowy: cewka MSD + przewody SPLITFIRE + Irydowe świece DENSO 7) turbosprężarka GARRETT serii GT - ballbearing 8) 3 calowy układ wydechowy 9) wtrysk wody 10) Oryginalny ECU wspomagany równolegle pracującym sterownikiem Power-Tec, przesunięta odcinka obrotów do 9000. 11) centralnie umieszczony, wysunięty równo ze zderzakiem, bardzo wydajny Intercooler, dodatkowo schładzany wodą 12) wzmocniona skrzynia biegów z przełożeniami dobranymi do wyścigów na ¼ mili 13) dwu-tarczowe sprzęgło spiekowe z tytanowym dociskiem 14) lekkie koło zamachowe 15) szpera 16) wskaźniki monitorujące pracę silnika (obrotomierz z shfitlight’em, EGT, ciśnienie oleju, turbodoładowanie, temp. oleju, ciśnienie paliwa). 17) moc 382KM, moment obr. 360Nm
Filmy przejazdowe: - Łódź 24.06.07 (czas 12.08sek.) - Pruszcz Gd. 11.08.07 - Rover ZT vs. Astra Mielcarek (czas 11.99sek.)
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji, pod adresem
info@zastec.pl |
|
Powrót do strony głównej: WWW.ZASTEC.PL Strona główna | Układy wydechowe | Świece i przewody | Filtry powietrza | Stylizacja wnętrza | Hamownia Podwoziowa | Elementy zawieszenia | Magnetyzery MGI | Tuning elektroniczny | Nasze auta | Ciekawe linki | O nas | Kontakt | Mapa serwisu |