Tuning elektroniczny: Power-Tec Moduł Combi-Power-Tec, dla użytkowników TDI PD chcących więcej, niż 30% przyrost mocy... TDI PD, moc ekstremalna... TDI 100 => 155KM ; TDI 115 => 164KM TDI 130 => 184KM ; TDI 150 => 203KM Napisz, zamów, zapytaj: zastec@zastec.pl Charakterystyka układu: "Combi-Power-Tec" to podwójny moduł cyfrowy poprawiający osiągi TDI PD, z grupy VW, poprzez tuning elektroniczny. W porównaniu do tzw. "Chip tuningu", czyli zmiany mikroprocesora sterującego pracą komputera, ma duże zalety. Nie ingeruje w sam komputer, tylko jest montowany poza nim. Jest zmianą w pełni odwracalną. Combi-Moduł stanowi dodatkowy sterownik, współpracujący z seryjnym komputerem ECU. Jak działa "Combi-Power-Tec" ? Zmienia ekstremalnie mapę wtrysku oraz podnosi dodatkowo nieco ciśnienie doładowania, co owocuje dodatkowym wzrostem mocy i momentu obrotowego, w porównaniu z seryjnym modułem "Power-Tec" (wpinananym w oryginalne wtyczki, zwiększającym moc i mom. obr. na poziomie 25-30%). Co uzyskujemy? Ok. 40% przyrost mocy nominalnej i maksymalnego momentu obrotowego w TDI PD !!! "Combi-Power-Tec" - GWARANCJA działania i satysfakcji Każdy samochód jest przez nas traktowany jednostkowo - przed montażem i ewentualnym zakupem, klient w czasie jazdy próbnej sam dokonuje wyboru - "decyduję się lub nie". Jazdy testowe odbywają się z naszym elektronikiem, który dodatkowo koryguje wartości i możliwości "podkręcenia" danego auta. Test, "wpięcie do komputera", pomiar na hamowni podwoziowej oraz jazda próbna odbywa się całkowicie GRATIS ! Jeśli właściciel samochodu decyduje się na poprawienie osiągów , następuje finalny montaż sterownika, dedykowananego tylko i wyłącznie do danego auta. W przypadku, gdy klient nie zdecyduje się na montaż modułu, płaci tylko i wyłącznie za badanie pomiaru mocy i momentu obrotowego na hamowni. Przyrost mocy i momentu obrotowego za pomocą Combi-Power-Tec niesie za sobą konieczność częstszego serwisowania samochodu, ponieważ silnik oraz cały samochód zostaje tuningowany w ponad normatywnym zakresie. Zalecamy wymianę oleju silnikowego co ok. 7000km oraz najlepiej przejście na renomowanej marki oleje firmy MOTUL (nasi eksperci z przyjemnością doradzą odpowiedniej klasy olej silnikowy do danego modelu samochodu). Ponadto, należy wymieniać papierowy filtr powietrza co ok. 5000-7000km lub zaopatrzyć się w sportowy wkład/zamiennik filtra powietrza, renomowanej firmy. Polecamy produkty firm GREEN, K&N, KINGDRAGON oraz JR. "Combi-Power-Tec", a inne zmiany tuningowe... Wraz z "Combi-Power-Tec" zaleca się stosowanie przynajmniej sportowej wkładki filtra powietrza. Moduł oczywiście idealnie uzupełnia się także wraz z wszelkimi innymi zmianami dokonanymi w racjonalny sposób. Na wszelkie pytania, z przyjemnością odpowie |
Strona główna | Układy wydechowe | Świece i przewody | Filtry powietrza | Stylizacja wnętrza | Hamownia Podwoziowa | Elementy zawieszenia | Magnetyzry MGI | Tuning elektroniczny | Nasze auta | Ciekawe linki | O nas | Kontakt | Mapa serwisu |